Antikorozinis padengimas – tai efektyviausias būdas apsaugoti savo automobilį nuo rūdžių.
Kodėl naudinga atlikti antikorozinį automobilio dugno padengimą?
- Kokybiškas automobilio dugno padengimas leidžią pailginti automobilio tarnavimo laiką (6-8 metais) ir išlaikyti gerą išvaizdą.
- Sumažina automobilio priežiūros sąnaudas ateityje, kai dėl rūdžių sukelto poveikio reikėtų važiuoti į autoservisą. Ir mokėti kelis kart daugiau už kėbulo remonto darbus.
- Padidina automobilio vertę, nes rūdys gali tik sumažinti automobilio pardavimo kainą.
- Transporto priemonė yra saugesnė, jeigu automobilio kėbulas nėra pažeistas rūdžių, kadangi avarijos atveju kėbulas yra tvirtesnis ir atsparesnis smūgiams.
- Antikorozinis automobilio dugno padengimas atsiperka, nes apsaugo ir sumažina rūdžių sukeltus pažeidimus.
Darbų eiga:
- Automobilis pakeliamas ant keltuvo, nuardomos dugno apsaugos, nuimami ratai ir dugnas nuplaunamas aukšto slėgio vandens srove. Taip yra pašalinama nekokybiška sena danga.
- Automobilio dugnas džiovinamas karšto oro srautu.
- Visa dugno apačia yra padengiama rūdijimo procesą stabdančiomis Dinitrol medžiagomis.
- Naudojant specialius antgalius padengiamos kėbulo uždaros ertmės, tokios kaip durelės, slenksčiai, sparnai, galinis ir priekiniai dangčiai (kapotai), kitos svarbios vietos.
- Automobilis yra nuplaunamas nuo bitumo, tikrinama padengimo kokybė, suteikiamas kokybės sertifikatas.
Mūsų autoservisas dirba tik su kokybiškomis DINITROL medžiagomis. Šios medžiagos yra sertifikuotos pagal ISO 9001 ir ISO 140001 tarptautinius sertifikatus, gaunamos tiesiogiai iš gamintojo – Švedijos koncerno DINOL AB, medžiagos taip pat sertifikuotos Lietuvoje. Techninis personalas, kuris atlieka antikorozinį padengimą yra sertifikuojamas kiekvienais metais. Taigi kokybišką antikorozinį padengimą gali atlikti tik kvalifikuoti meistrai antikoroziniame centre.
Kitu atveju brangiai kainavęs remontas, jau po metų gali pasimatyti, ant dažų atsiranda mažos puslelės, dažai pradeda keltis, o vėliau pasimato ir rūdys. Taip gali įvykti todėl, kad atliekant kėbulo remontą metalas turi būti iš vidinės pusės padengiamas antikorozinėmis medžiagomis, tik tokiu atveju jis gali būti dažomas. O tais atvejais, kai nėra padaromas antikorozinis padengimas, tuomet laikui bėgant pasimato akivaizdus nekokybiško darbo rezultatai.
Mūsų autoservisas dirba tik su kokybiškomis DINITROL medžiagomis. Šios medžiagos yra sertifikuotos pagal ISO 9001 ir ISO 140001 tarptautinius sertifikatus, gaunamos tiesiogiai iš gamintojo – Švedijos koncerno DINOL AB, medžiagos taip pat sertifikuotos Lietuvoje. Techninis personalas, kuris atlieka antikorozinį padengimą yra sertifikuojamas kiekvienais metais. Taigi kokybišką antikorozinį padengimą gali atlikti tik kvalifikuoti meistrai antikoroziniame centre.
Kitu atveju brangiai kainavęs remontas, jau po metų gali pasimatyti, ant dažų atsiranda mažos puslelės, dažai pradeda keltis, o vėliau pasimato ir rūdys. Taip gali įvykti todėl, kad atliekant kėbulo remontą metalas turi būti iš vidinės pusės padengiamas antikorozinėmis medžiagomis, tik tokiu atveju jis gali būti dažomas. O tais atvejais, kai nėra padaromas antikorozinis padengimas, tuomet laikui bėgant pasimato akivaizdus nekokybiško darbo rezultatai.